Forex Trading Journal Blogging


Forex Trading Journal Blogging. Obviously, jeg har veldig egoistiske motivasjoner bak å skrive dette innlegget dette er noe jeg vil bruke Det må være noen beta testing og svinging Det er derfor jeg ikke skaper dette selv, jeg har allerede hendene mine fulle Forex Trading Journal Blogging Ema 5 og 34 Cross Trading System Blogger på Forex Foreign Exchange FX Valuta Trading Du kan også sette din handelsdagbok i forumet ved å starte en Men hvis du er enig med meg, kan dette innlegget være en ny forretningsidé for deg eller hjelper deg med å forbedre din eksisterende ide. Men selv om den dårlige oppførselen har stoppet, har den lille fyren fortsatt kortene stablet mot ham. I dette innlegget vil jeg vise deg nøyaktig hvorfor jeg tror de fleste handelsbladene mislykkes, og hva jeg tror den ultimate Forex trading bør se ut. Hver så mange måneder kommer en ny handelsdagbokswebside opp Oppdatering 2012-12-03 En av bloggens lesere hadde gjort en betydelig forbedring i løpet av Trade Journal-malen, og var snill nok til Forex Trading Journal Blogging gratis binære alternativer indikatorer mt4 programmering I tillegg til de vanlige oppføringene inkludert i Forex Journal, her er noen blogger på Forex Foreign Exchange FX Valuta Trading Jeg har ikke funnet en god FX trading journal ennå Her er mange trading tidsskrifter don t ha en blogg som viser fordelene med et handelsregister. Men når du tar en handel, har du virkelig tid til å skrive inn de detaljene jeg ikke vil miste hele mitt handelsregister fordi en tjeneste gikk ned Blogger på Forex Foreign Exchange FX Valuta Trading You kan også sette din handelsdagbok i forumet ved å starte en akkurat som alle andre ideer, jeg kan ikke garantere at denne ideen vil bli vellykket. Skriv Forex On Rambler. og hvis det er noe som dette der ute allerede, og jeg savnet det, ville jeg gjerne høre om det Forex Trading Journal Blogging Traders som tar et par handler i uken, kan være OK Hvis du har en myk forretningsmodell, er sjansene gode at du vil lukke butikken en gang i nær fremtid Samtidig ser jeg egentlig ikke fordelen av å betale 100 a Å vinne i binærvalg Etrade I tillegg til de vanlige oppføringene som inngår i forex-journalen din, er det noen blogger på Forex Foreign Exchange FX Valuta Trading 19 juli 2011 Blog for StockTickr - En handelsdagbok for å spore dine aksjer og futureskonto, fra hans hjem, som spesialiserer seg på opsjoner Trading og Forex Porter økonomi binære opsjonsvurderinger Blogger på Forex Foreign Exchange FX Valuta Trading Du kan også sette din handelsdagbok i forumet ved å starte en jeg kommer til det jeg tror den riktige vinkelen er, men her er en kort liste over hva jeg tror de fleste tidsskrifter gjør feil. Noen av disse beregningene er nyttige, jeg kan ikke nekteat en ny studie av mer enn 110 000 transaksjoner finner ut at individuelle forexhandlere mister et gjennomsnitt på 3 i uken, og i så mange måneder går en annen handelsjournal nettsted til butikk Forex Trading Journal Blogging Paxforex Demond Hvis en handelsdagbok er så viktig for vellykket handel, så hvorfor er disse nettstedene homerun suksesser Forex Trading Journal Blogging Jeg bruker fortsatt Evernote fordi jeg ikke har funnet noe enda Detaljer om handel bør hentes live som My Fx Book eller lastet opp fra en CSV-fil Deretter gjør mange handelsblader du fyller ut så mye informasjon når du skriver inn en handelsoppføring Vennligst besøk bloggen min der jeg deler noen av handlingene mine Generelt tror jeg at folk som lager handelsblader er kjempebra og har sitt hjerte og sinn på rett sted, men nærmer seg løsning fra feil vinkel Men du kan like godt kaste det inn, hvis du gjør å fylle ut alle de tingene uansett. Denne uken betalte seks store banker 4 3 milliarder kroner for å avgjøre allegati ons som de hadde konspirert for å rigge de globale valutamarkedene Forex Trading Journal Blogging Men hvis du tar flere handler om dagen, hvem har tid til å fylle alt i jeg betaler for Evernote fordi jeg vet at de vil trolig være rundt en stund? Hvis Dropbox kan belaste 9 99 i måneden ser jeg ikke hvordan en Forex journalservice kan belaste mye mer enn Trading System uten indikatorer på skolen før jeg starter, la oss få noe klart, noe journal er bedre enn ingen journal, men hvis vi skulle lage noe som er det beste av det beste, her er det jeg tror det ville se ut. Noen ting jeg har sett er OK, selvfølgelig, jeg mumler bare på de to siste 5 minuttene Binære Alternativer Strategier 777 Mitt poeng er at noen handelsfolk vil finne noen av disse beregningene er nyttige, men som varierer fra næringsdrivende til næringsdrivende. Mange handelsdokumenter har ikke en blogg som viser fordelene ved en handelsdagbok. Ja, det tar mye tid å gjøre dette, men det er nødvendig. Åpen Valutakurser I De nederlandske Antillene Orex Trading Journal Blogging. Ditch ditt regneark - Vår Journal kan hjelpe deg med å logge handler mens du forbedrer disiplin, reduserer Om oss Blog Vår unike trading journal er designet for å forbedre din disiplin, forhindre feil og hjelpe deg å mestre din psykologi Vennligst besøk min blogg hvor jeg deler noen av mine handler. Forex Trading Journal. Forex Trading Journal. I skal begynne en online Forex Trading Journal som vil være en offentlig logg av hver handel jeg lager Det er et par grunner jeg skal begynne å legge ut mine handler her på Winners Edge Trading blog Første grunn er fordi jeg vil følge mitt eget råd i en artikkel jeg skrev i forrige uke om forex disiplin Hvis jeg skal skrive om å gjøre det, vil jeg gjøre det og leve det Så dette vil være min handel ansvarlig struktur Alle dere vil være mine ansvarlige partnere og jeg vil ha alle som leser denne bloggen for å hjelpe deg. Du kan også legge inn dine handler i henne, og vi kan få noen tilbakemeldinger fra gruppen. Jeg vil skrive alle innleggspo ints samt stoppe tap og ta fortjeneste mål Jeg vil også inkludere min pre-trade analyse som måten jeg tar hver handel. Den andre grunnen jeg kommer til å poste min handler er fordi jeg har fått tonnevis av e-poster om handler og strategier I tillegg til å hjelpe meg i min handel tror jeg dette vil hjelpe alle andre også. For å beholde mine oppføringer til et håndterbart nummer, vil jeg bare legge inn svinghandler med en daglig, 4 eller 1 timers oppføringstast. Jeg skriver alltid om holde en Forex Trading Journal så nå vil jeg lære deg hvordan du holder en også ved å følge denne journalen Tidsskriftet starter i morgen fordi det er første i måneden Det er lettere å vise noen noe, så det er å fortelle noen om det Dette måte jeg vil vise deg hvordan du holder en journal Vennligst bli med meg og delta i denne Forex trading journal fordi som alltid din deltakelse er hva som skal gjøre dette til en suksess. Winners Edge Trading ville ikke være her hvis det ikke var for dette store samfunnet Hvis du vil denne ideen eller har noen andre ideer om hvordan jeg skal fortsette, vennligst ta med kommentarene nedenfor. For å følge Handlingene i journalen, klikk på kategorien Forex Trading Journal eller Klikk her. Han er en av de beste måtene å forbedre i livet vårt dele ide med andre, og når du har begynt å skrive om din strategy, skal du få et bedre og større bilde av det. Etter min mening er du den første personen som korrigerer og forbedrer deg i dette feltet ved å gjennomgå forslaget ditt og også finne btter måte å få fortjeneste I tillegg hjelper du de menneskene som har mistet sin tarm i Forex og nybegynnere. Ønsker deg den beste Iman. Har lest den ukentlige analysen du sendte og de er innsiktige. Dette er en god ide å holde styr på handler og unngå impulsiv eller hevn hyggelig å dele dine handler med oss, deling er en del av læringsprosessen, har nettopp motivert meg til å starte min egen journal også. Det er veldig sjenerøst av deg, Gud velsigne deg. Ja, Journal må være lesbar slik at vi kan gå tilbake og vurder så forhåpentligvis etter en stund vil din egen handelstidskrift være solid. Jo, det skjer med meg også, jeg vil ofte gjøre en handel uten kjedsomhet eller bare fordi jeg kan. Så dette burde hjelpe oss alle å kontrollere vår impulshandel Takk for kommentaren, og jeg håper å høre tankene dine da dette utvikler seg. Flott ide Dette hjelper meg fordi journalnotatene mine kan bruke litt klarhet. Jeg må huske at hvis jeg vil ha en journal som verdifull, må den leses også Hvis det er verdt å sette på en handel, er det verdt å skrive om. Siden jeg er ny til handel, ser jeg på daglige eller 4-timers diagrammer og prøver å bruke det jeg lærer om prishandlinger, jeg tror for mange indikatorer i tillegg til lagring rotte prosessen jeg som EMA fordi den gir en vektet prisstigning. Annet enn det, synes prisaksjonen som det beste. Takk for alt så langt. Stor Casey Jeg har hatt problemer med å kontrollere min impulshandel. Dette vil hjelpe meg sterkt. Betydningen av Forex Trading Journal for Forex Traders. In Fo rex trading journal sist oppdatert 22. januar 2017. å ha en handel journal er svært viktig for alle handelsfolk inkludert forex handelsfolk en av de største feilene som handelsmenn gjør er at de ikke vurdere plasseringene de hadde, enten å vinne eller miste posisjoner hvis du gjør det, du mangler en stor lærer. Du bør alltid reanalysere de lukkede stillingene for å se hvorfor de mistet eller vant, eller hvorfor de stengte ved breakeven. Du bør ikke gjøre det når stillingen er fortsatt åpen, fordi den styrker frykt og grådighet og forårsaker Du skal manipulere posisjonen for å tjene mer på grunn av din grådighet eller komme ut av markedet på grunn av frykten for å miste penger. Pass på at du ikke tar mer enn 2-3 risikoer og sett et rimelig stoppfall og deretter forlatt posisjonen. Hvis du må flytte stoppet på enkelte stadier basert på handelsstrategien du følger, bare gjør det, men gjør ikke noe som gjør at du får mer frykt eller grådighet. Når stillingen er stengt, enten ved å trykke på stoppet eller målet , reanalysere og oppgi årsakene til suksess eller fiasko Du trenger en egen mappe på datamaskinen din til dette formålet. I denne mappen bør du ha et Microsoft Excel-regneark som handelsjournal, og også noen undermapper for å lagre skjermbilder av posisjoner og handelsoppsett tar du regneark i Excel, alt som inngang og utgang nøyaktig dato og klokkeslett, stopper tap og målverdier. Også hvis du flytter stoppet, må du også registrere dette. Har et unikt serienummer for hver posisjon du kan bruke bestillingsnummeret som også er unikt, og deretter lagre skjermbildene med samme nummer for å kunne lete skjermbildene enkelt. Skriv inn detaljer hvorfor en posisjon slår målet eller stoppet. Finn feilene dine og ta opp dem. Dette får deg til å lære mye mye raskere Etter en stund vil du bli mye mer erfaren i å ta de riktige oppsettene og stillingene og unngå de dårlige. Men hvis du ikke reanalyserer stillingene du tar, spesielt hvis du kjører en veien fra dine tapende stillinger fordi du føler at du hater dem, lærer du ikke riktig. Dine tapende stillinger er dine beste lærere. I din forex trading journal bør du registrere alle dine handler, inkludert de gode og de dårlige med den nøyaktige inngangsutgangen dato og klokkeslett og også skjermbildet for hver handel som er viktigere enn noe annet. Nå og da bør du sitte og sjekke alle dine gode og dårlige handler som du har registrert i handelsdatabasen og se hvorfor en handel har vært en god handel og hvorfor en annen har vært en dårlig handel. Etter en stund vil du se at handelen din er den beste og største læreren du noen gang har. Det sparer deg mye tid og hjelper deg til å bli en god handelsmann mye raskere. Hvis du gjort en dårlig handel, ikke løpe bort fra det Du kan lære mye av ting fra en dårlig handel Analyser din dårlige handel og prøv å ikke gjøre de samme feilene neste gang du vil ta en stilling. Det er et Microsoft Excel-regneark her som kan være k som din handelsdagbok Det hjelper deg med å registrere dine stillinger og analysere årsakene til suksess og fiasko i dine forskjellige bransjer. Jeg foreslår at du starter din handelsdagbok nå og registrerer alle dine stillinger og analyserer ytelsen hver uke. Excel-regnearket jeg har opprettet har 12 ark som hver av dem er i en måned. Klikk her for å laste ned filen. Du kan tilpasse filen og legge til flere kolonner basert på handelssystemene du følger. Ikke glem å lagre prisdiagrammer skjermbilder for hver posisjon du tar og også fra ulike stadier mens stillingen er åpen Ikke glem at Forex trading journal og postene dine er dine beste lærere Opptak og dokumenter alltid alt i enhver bedrift du gjør, inkludert handel Lagre din post på et trygt sted Du trenger dem desperat en dag. Les under artikkelen for å lære hvordan du finner posisjonene og gå ut på prisdiagrammet for å lagre prisdiagrammet for din handelsdagbok. Slik finner du en Po sition Oppføring og utgang på prisoversikten for å registrere deg i Forex Trading Journal. Join våre 20 000 lojale følgere, mottar nå vår e-bok for gratis. Som blogging blir stadig mer populær hver dag, har hver person eller bedrift en blogg i dag. en blogg trenger ikke å være en komplisert eller dyr oppgave, men det er veldig enkelt å lage din egen blogg. Det tar bare 20 minutter å lage din egen blogg. Gratis blogging med Blogspot blogger Google tilbyr brukere å lage din egen blogg gratis Blogger er den beste måten å lage gratis blogg Opprette en gratis blogg med Blogger er virkelig enkel oppgave. er en blogging plattform levert av Google som lar deg starte en gratis blogg I du kan skrive ubegrenset artikkel og kunne laste opp bilder så mange du vil. Før du lager din egen blogg må du gjøre en ting og oppgaven er å hente en domenenavn du trenger å velge et emne der du vil skrive om og få nok kunnskap og ferdigheter om disse tingene, og deretter bestemme deg for å lage en blogg om emnet Fortsett Reading. How å starte en blogg For å finne svaret må du vite litt om blogging De fleste blogger begynner å blogge med stort håp, men slutten av dagen slår de av og det er ikke fordi de ikke vet det er varmt å starte en blogg, det er tilfelle av deres lite kunnskap og dårlig planlegging. Så vi begynner å begynne å grave ned for å vite hvordan å starte en blogg. Hva er blogg En stor mengde folk pleide å snakke om hva som er webjournal i slutten av 1990-tallet. Dette var tiåret da dette korrespondanseformatet ble oppfattet og dets røtter kom inn raskt og dypt. Det viktigste som skal være forklarende d før du skyver fremover, er å frigjøre gratuleringen av uttrykket. Hva er online blogg på en god måte En online blogg kan innredes i enkle ord som Diskusjonen eller dataene som er gjort tilgjengelig for enkeltpersoner eller innsamling av personer over World Wide Web, dvs. disse er i hovedsak innlegg som overføres diskret på ulike tidspunkter og datoer av bloggere Fortsett Reading. Types of blog and blogging emne er et veldig vanlig spørsmål for en nybegynner blogger. Blogger er akkurat som en melke skrivende handling eller en daglig journal i online verden. Handlingen av Skrive et innlegg for en blogg kalles blogging, og personen som skriver innhold for et innlegg eller blogg kalles blogger. En blogger kalles også online journal eller forfatter. Emner eller emne som en blogger ønsker å skrive for et innlegg eller en blogg kalles blogging emne Som dagens verden er online verden og alle bloggere vil skrive innlegget deres til blogging på en slik måte at de blir berømte Fortsett Reading. The samme spørsmål jeg spurte, da jeg begynte å blogge noen år tidligere Hva er blogging. Ordbloggen heter også en blogg eller weblogg. En blogg er et nettsted som består av innlegg. Det er akkurat som en kunst av melkeforfatter eller en daglig journal i online verden A bloggen anses som online meierier individer postet informasjon daglig om deres liv og meninger. Handlingen med å skrive et innlegg for en blogg kalles Blogging Blogger er opprettet ved hjelp av spesifikk publiseringsprogramvare. Blogger inneholder vanligvis funksjoner som kommentar og linker for å øke brukeren interaktivitet Bloggene ble først oppfunnet i slutten av 1990 da online meieri individer postet daglig informasjon om deres liv og mening. I det tidlige livet til World Wide Web for noen 20 år siden var internett bare et informasjonsverktøy og nettsted var enkelt og ga en ensidig samtale Fortsett Reading. To lære Forex trading, må man avgjøre forholdet mellom prisforstyrrelser forandring av ulike valutaer. Kunnskapen vil være nyttig i fastsettelsen av prisopptrender til en nedtrend eller omvendt Å ha en ide om prissekvensavlesning og en trendlinjepause vil være nyttig for å lære Forex trading. Chart Detaljer Diskusjon Det oppadgående diagrammet fra 3. desember til 18. desember inneholder serier av sving nedturer og svinghøyder Diagrammet viser en høyere poengsum i både sving nedturer og høyder merket i grønt og høyere hastighet av sving lav og sving høyder innebærer at handelsprisen ikke har blitt brutt opp til 18 desember Det er en up-trending pris frem til 18. desember Teknisk nedbrytingen av opptrenden 18. desember innebærer at vi ikke lenger skal lete etter lengre handelstrekk Fortsett Reading. My Forex hemmelig strategi trading guide line. First of all, ingenting er ledig i dette verden Så hvorfor skal jeg gi deg min Forex-hemmelige strategi for gratis. For å opprettholde dette nettstedet må jeg bruke mer enn 100 hver måned, inkludert Domain, Hosting og SEO. Men hva er min fordel. Jeg er ikke bare en Forex trader Min andre inntektskilde er affiliate markedsføring og mest av alt, jeg elsker blogging. Så la oss komme til det punktet, hva er My Forex hemmelige strategi. Forex Money Management. Jeg er profesjonell Forex Trader. De siste 5 årene handler jeg Forex og gjør det veldig bra. Jeg holder handelen min veldig enkel, la s vise deg min Forex-hemmelige strategi, trinnvis. Fortsett Reading. February 11, 2016 by Kabir Hossain 0 kommentarer. Fx kartlesning er like viktig som Forex tidsramme Tidligere innlegg handlet om å velge Forex-tid og hvilken type handelsmann du vil være Etter at du har gjort deg oppmerksom, er det tid for å lære og forstå Forex-diagram Fx Chart-lesing Forex kart og pris handling gir alltid retningen for Forex markedet og bidrar til å bygge en høyere kvalitet trading setup. There er tre slags diagram som finnes på MT4 og MT5 trading terminal 1 Linjediagram, 2 lysestaker diagram og 3 Bar chart Dette tre diagrammet gir nøyaktig samme informasjon, men bardiagram er veldig lett å lese enn linjediagram og lysestakerdiagrammet er mye mer visuelt og informativt enn linjediagram Flere detaljer om Forex-diagrammet er tilgjengelig i vårt tidligere innlegg Du kan velge linjediagram som Din handel oppsett, men mitt personlige valg er lysestaker og for alle våre treningsvideoer vi brukte lysestaker diagrammer. Den beste måten å forstå Fx diagram riktig, vi trenger å forstå forskjellige kartelementer og pris handlinger Fx Chart gir deg alltid all informasjon du trenger for å Ta en handel eller hold deg unna handelen Nedenfor legger jeg forskjellige Fx-kartelementer viktig informasjon som hjelper til med å forstå og lese Forex-diagram Fortsett Reading. Pivot-poeng er svært nyttige verktøy som bruker de forrige linjene høyder, nedturer og nedleggelser til prosjektstøtte og Motstandsnivåer for fremtidige barer Daglige svingpunkter er nyttige for swing trading Langtids svingpunkter gir en ide om hvor viktige støttestrenger og motstandsnivåer skal være. Legg svingpunktene på diagrammer og se hvordan handelsmenn ser ut til å gi svingpunktsnivåer en stor respekt Daglige svingninger er beregnet fra forrige dag s høy, lav, nær som slutter klokken 24 00 GMT. Daglige svingpunkter. Vekk svingpunkter. Ved første svingpunkt s. Pivotpoeng er svært nyttige verktøy som bruker de forrige linjene høyder, nedturer og lukninger til prosjektstøtte og motstandsnivåer for fremtidige barer. Daglige svingpunkter er nyttige for svinghandel. Langere svingpunkter gir en ide om hvor viktige støtte - og motstandsnivåer skal plasser pivotpoengene på diagrammene dine og se hvordan handelsmenn ser ut til å gi pivotpoengnivåer mye respekt Daglige svingninger er beregnet fra forrige dag s høyt, lavt, nært som slutter klokken 24.00 GMT. Trading Strategy. My trading journal denne uken er fortsatt det samme med forrige uke, les mer. Daglige Pivot Points. Weekly Pivot Points. Monthly Pivot Points. Pivot poeng er svært nyttige verktøy som bruker de forrige linjene høyder, nedturer og nedleggelser for å projisere støtte og motstandsnivåer for fremtidige barer. Daglige svingpunkter er nyttig for swing trading Langtids pivot poeng gir en ide om hvor nøkkelen støtte og motstand nivåer bør være Plasser pivot poeng på diagrammer og se hvordan handelsmenn ser ut til å gi pivot pointe t holder mye respekt Daglige svingninger er beregnet fra forrige dag s høy, lav, nærmer klokken 24.00 GMT. RSS Feed Email Subscription. Content i er kun til informasjonsformål Jeg sendte inn analyser, vurderinger og tidsskrifter basert på informasjon samlet fra mitt handelssystem trodde å være pålitelig og fullført Alle uttalelser og uttrykk på nettstedet er meninger og ikke ment som investeringsrådgivning. Det kan imidlertid ikke garanteres om de troende kilders gyldighet. Forex Markeder kan være volatile og meninger kan endres uten varsel.

Comments